نوشتن به جای مسکن

از لب شعرم بنوشی درد هستی را

از لب شعرم بنوشی درد هستی را

فکرهای روزانه، در باب زندگی، تکنولوژی و فلسفه های هست بودن!

آخرین مطالب

برای شروع

پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۱۰ ب.ظ

بسم الله

خیلی وقت‌ها سودای نوشتن هست، وقتش نیست؛ وقتش هست انگیزه‌اش نیست. اما بالاخره نمیشه که همیشه حرف‌ها رو به برگه‌های سفید دفتر گفت و معصومیت پاک کاغذ‌ها رو با حرف‌هایی که مشخص نیست معنی دارند یا که نه خدشه‌دار کرد. از اون هم بدتر این که همین کاغذ های معصوم و دوست داشتنی، همین‌هایی که بی هیچ چشم داشتی مخاطب صحبت های من و شما میشن، به همون اندازه که معصومند نفهم هم هستند. اما میشه بلاگ نوشت. میشه نوشت برای خیلی‌ها که میفهمند و مخالفت میکنند و خیلی‌ها که می‌خونند و موافق‌اند.

 

پس می‌نویسم از همه چیز که دوستشون دارم؛ از کامپیوتر که درسش رو خوندم، از جامعه شناسی که می‌خوام درسش رو بخونم، از زندگی که هر روز در پیچ و خمش پرسه می‌زنم، از فلسفه، از درد، خوشی، لذت، شعر، ادبیات، موسیقی، زبان، مردم، از مرد ها از زن ها،‌ بچه ها، بزرگ ها،‌ پدربزگ ها و مادربزرگ ها، درخت ها، دره ها، از دین، از خدا، از زندگی.

 

من دنیایی که می‌بینم رو با بقیه تسهیم می‌کنم تا از رنج هام کم کنم و به شادی هام اضافه. تا رنج های عمیق زندگی رو اونقدر با شادی های سطحی پر کنم که اعماقش حتی برای خودم هم دیده نشه.

نظرات  (۱)

سلام. نگارش پیچیده ترین تجربه ی زندگی انسانهاست. و پیچیده تر از اون خوانش. خواننده ی تسهیم تو خواهم بود.
یا حق.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی