نوشتن به جای مسکن

از لب شعرم بنوشی درد هستی را

از لب شعرم بنوشی درد هستی را

فکرهای روزانه، در باب زندگی، تکنولوژی و فلسفه های هست بودن!

آخرین مطالب

زندگی سینوسی - در حضیض

يكشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۵۵ ب.ظ

 مصطفی ملکیان لیستی دارد از  ۱۸ اصل برای زندگی بهتر: ۱۸ اصل راهنما از استاد ملکیان برای زندگی بهتر. اصل هفتم‌اش این هست: بدانم که به عمیق ترین معنای کلمه، تنهایم.

چقدر قبل از اینکه این رو بخونم با خودم این بخش از شعر سهراب رو زمزمه می‌کردم که:

وسیع باش، و تنها و سر به زیر و سخت.


اما هنوز به کوشش نیاز دارم. برای وسیع شدن، برای سر به زیر شدن، برای سخت شدن و برای ایمان به تنهایی.

۹۳/۰۶/۰۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
جواد محمدیان امیری

نظرات  (۱)

همیشه اینطور فکر کردم که یه جای خیلی عمیق از آدمی هست که تا به ابد تنهاست . یک قسمتی از روان یا روحمون انگار ذاتن دچار تجرده ، تن به اشتراک نمیده و هیچ جوره وجودشو شِر نمیکنه  . اما خوش شانس ترین آدما به زعم من اونایی هستن که این تنهایی براشون در همون یک مرحله و در همون جای خیلی دورُ تاریک وجودشون باقی میمونه وهمه چیز طوری نمیشه که ریشه های این تنهایی کم کم اونقدر قوی بشه که شاخه هایی رو،رو سرتاسر زندگیشون بتنه .

با این همه باز هم به قول سهراب : یاد من باشد تنها هستم ... .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی