نوشتن به جای مسکن

از لب شعرم بنوشی درد هستی را

از لب شعرم بنوشی درد هستی را

فکرهای روزانه، در باب زندگی، تکنولوژی و فلسفه های هست بودن!

آخرین مطالب

حساب بانکی

سه شنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۲۹ ق.ظ

تو انسان هستی، من هم هستم

تو اندیشه می‌کنی، من هم اندیشه می‌کنم

تو درس خوانده ای، من هم خوانده ام

قبول کن، حالا تنها تفاوت مان موجودی حساب بانکی است!  

۹۴/۰۱/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
جواد محمدیان امیری

نظرات  (۱)

۱۱ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۰۵ مصطفی ناصحی
طبق معمول کلی حرف دارم که باهم بزنیم!
در این زمینه،
و در زمینه مسائل دیگه!

چرا از فروردین تا حالا هیچی ننوشتی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی